Obchodní podmínky platné od 06.04.2016

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odstavec 1. zákona č. 89/2012 Sb. vzájemná práva a povinnosti vzniklé na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a fyzickou osobou (kupujícím) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod prodávajícího je umístěn na webové adrese www.cano.cz.    

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1. Objednání zboží

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží. V případě, že zboží nebude skladem, budete o další dostupnosti zboží kontaktováni telefonicky nebo e-mailem. Dostupnost závisí na skladových zásobách a dodacích lhůtách výrobců. Zákazník je oprávněn stornovat objednávku nebo některé její položky v případě, že zboží nelze dodat v odpovídajícím termínu.

Nákup alkoholických výrobků není umožněn osobám mladším 18-ti let, koupí těchto produktů stvrzujete, že jste starší 18-ti let.

2. Cena a platební podmínky

Nabídkové ceny uvedené na našich stránkách jsou platné v okamžiku objednání.

Slevové kupóny platí pouze pro Českou republiku

Platba se provádí následovně:

  • bankovním převodem platba předem na účet číslo: 19-2521870297/0100. Po připsání platby na náš účet zboží ihned odesíláme.
  • dobírkou při zvolení dopravy DPD, GLS nebo Česká pošta, služba je zpoplatněna 35,- Kč s DPH.
  • hotově při osobním odběru nebo při zvolení vlastní dopravy CANO.
  • platební kartou (3-D Secure) online. Pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby za použití platebních karet MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron. Platba kartou je přístupná pouze zákazníkům z ČR.

3. Doprava

DPD doručení domů - služba DPD Private 130,- Kč s DPH, odesíláme v rámci ČR

Při objednávce nad 1.500,- Kč s DPH odesíláme v rámci ČR ZDARMA.
Objednávky potvrzené do 12:00 hodin jsou expedovány v týž pracovní den.

  • doručení obvykle do druhého pracovního dne od předání zásilky do přepravy v časovém rozmezí 8:00-17:00
  • přeprava balíků do 50 kg
  • DPD nedováží potraviny určené k rychlé spotřebě
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • prostřednictvím webové aplikace DPD kurýr www.dpdkuryr.cz možnost změny místa a termínu doručení balíčku
  • večerní doručení v 11 městech v době od 17 do 20 hodin za příplatek 23,- Kč: Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, Karlovy Vary, České Budějovice, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Jihlava
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude zaslána emailem)
  • více na www.dpd.cz nebo informační lince dopravce: 841 700 700
     



ČESKÁ POŠTA služba Balík do ruky 120,- Kč s DPH, odesíláme v rámci ČR

Při objednávce nad 1.500,- Kč s DPH odesíláme v rámci ČR ZDARMA.
Objednávky přijaté do 14:00 hodin jsou expedovány následující pracovní den.

  • doručení obvykle do druhého pracovního dne od předání zásilky do přepravy
  • přeprava balíků do 30 kg
  • Česká pošta nedováží potraviny určené k rychlé spotřebě
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem ode dne podání
  • služba Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty
  • na webu nebo v mobilní aplikaci možnost změny termínu a způsobu doručení
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr balík na nejbližší poště, informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své schránce. Úložní doba je pouze 7 dní. Po uplynutí úložní doby se nám zásilka vrátí zpět. Za opakované zaslání bude účtován nový poplatek dle tarifu ČP
  • více na www.ceskaposta.cz nebo informační lince dopravce: 840 111 244
     

GLS doručení domů 110,- Kč s DPH, odesíláme v rámci ČR

Při objednávce nad 1.500,- Kč s DPH odesíláme v rámci ČR ZDARMA.
Objednávky přijaté do 14:00 hodin jsou expedovány následující pracovní den.

Spolehlivé doručení balíku od pondělí do pátku během běžné pracovní doby je silnou stránkou GLS. Balíky se dostávají na své místo určení obvykle následující pracovní den. 

Krok 1: Informace při zahájení doručení

Odesílatel obdrží objednávku, připraví zásilku a předá GLS prostřednictvím systému pro odbavení zásilek obvyklé údaje o dodávce – a navíc i e-mailovou adresu nebo číslo mobilního telefonu příjemce balíku. Tímto způsobem může aktivovat možnost flexibilního doručení pro tento balík. GLS informuje příjemce o připravované dodávce a výši dobírky prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.

Krok 2: Sdělení předpokládaného časového okna pro doručení

Když doručující řidič naskenuje balík ráno v den doručení, je příjemci automaticky zaslána druhá e-mailová nebo textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

Krok 3: Poskytnutí volitelných možností doručení

Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz, který ho zavede přímo na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku a kde příjemce může ovlivnit doručení balíku podle svých osobních potřeb.

Standardní doručení balíku

V ideálním případě je Vám balík dodán osobně. 
Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za Vás může převzít i jiný člen Vaší domácnosti.

Jestliže nikdo není doma

GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.

Oznámení o zásilce

Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám   zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje   důležité informace, jako je jméno souseda   nebo telefonní číslo GLS.

Druhý a třetí pokus o doručení

Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Služba FlexDeliveryService Vám umožňuje další pokus o doručení, kde si můžete vybírat z několika variant doručení. Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.

Vybírat můžete z následujících možností:

  1. Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
  2. Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
  3. Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle Vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  4. Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
  5. Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
  6. Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí.
     
  • přeprava balíků do 40 kg
  • GLS nedováží potraviny určené k rychlé spotřebě
  • doručení na soukromé osoby po celém území České republiky
  • technologie Track & Trace®, on-line sledování zásilek, stahovatelné potvrzení o doručení
  • doručení po celé České republice mezi 8 až 17 hodinou následující pracovní den po vyzvednutí balíku
  • druhý pokus o doručení zdarma
  • automatické pojištění všech balíků do 6.000,- Kč
  • zákaznický servis pro zákazníky je otevřený od 7 do 18 hodin každý všední den na telefoním čísle +420 567 771 111
     

CANO vlastní doprava 120 Kč s DPH, zavážíme v rámci ČR

Při objednávce nad 1.500,- Kč s DPH zavážíme v rámci ČR ZDARMA.
Přijaté objednávky zavážíme do 5 pracovních dnů dle rozvozových tras

*v případě, že rozvozní trasa není plně vytížena, dodáváme zboží následující týden, o přesném dni dodání je zákazník vždy informován nejméně 24 hodin předem

ROZVOZOVÉ TRASY

  • Pondělí:   Praha, Ústecký kraj, Středočeský kraj
  • Úterý:      Brno, Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Liberecký kraj
  • Středa:    Praha, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Pardubický kraj, kraj Vysočina
  • Čtvrtek:   Praha, Jihočeský kraj, Moravskoslezský kraj
  • Pátek:     Praha, Královéhradecký kraj, Středočeský kraj     

OSOBNÍ ODBĚR v distribučním centru CANO CZ s.r.o. v Heřmanově Městci, Havlíčkova č. 516 ZDARMA

SLOVENSKO 299,- Kč s DPH

Odesíláme do týdne.

Doprava zdarma při objednávce nad 1.500,- Kč s DPH se na Slovensko nevztahuje! Platí pouze pro závozy v České republice. 

 4. Reklamace a odstoupení od smlouvy

Při doručení zboží je kupující povinen zkontrolovat množství a kvalitu zboží. Reklamace na množství a zjevné vady bude uplatněna ihned při dodávce zboží, ostatní vady po zjištění v rámci platné záruční lhůty. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 30-ti dnů. Reklamace můžete podávat telefonicky na naše zákaznické centru tel.č.: 469 695 018 nebo zaslat e-mailem na cano@cano.cz.

Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží, bere však na vědomí, že podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze, mimo jiné, odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož zboží, které bylo po dodání smíseno s jiným zbožím i od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů je není možno vrátit. V případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen zboží ihned předat osobě, která mu jej dodala. Pokud toto není možné, je povinen informovat o odstoupení od smlouvy telefonicky na našem zákaznickém centru tel č. 469 695 018 nebo e-mailem na cano@cano.cz a zaslat zboží na své náklady na adresu Havlíčkova 516, Heřmanův Městec, 538 03. Dále je povinen zaplatit promarněné náklady na doručení zboží.

V případě platného odstoupení od kupní smlouvy bude uhrazená cena objednávky nebo její poměrná část poukázána do 14 dnů od vrácení zboží na účet zákazníka, ze kterého byla částka zaplacena nebo na jiný účet, který si určí zákazník. Prodávající má právo započíst si odpovídající část z ceny objednávky na zaplacení promarněných nákladů na doručení zboží.

 5. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením úplné kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm e) občanského zákoníku,

Případné spory mezi kupujícím a prodávajícím budou řešeny dohodou mezi smluvními stranami.   

Nebude-li možné dosáhnout dohody, je k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ: 120 00, internetová adresa: www.coi.cz. V takovém případě se prodávající k předmětnému sporu vyjádří, podá žádané informace v listinné podobě a poskytne veškerou nezbytnou součinnost.

6. Závěrečná ustanovení

Kupní smlouva, uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím je archivována v elektronické podobě a není běžně přístupná.

Prodávající se oprávněn k prodeji zboží na základě příslušného živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává, mimo jiné, Česká obchodní inspekce.

Kontaktní údaje prodávajícího: CANO CZ  s.r.o. Pardubice, V Ráji 262, telefon: +420 469 695 018, e-mail: cano@cano.cz